102 komentářů u “Kdo stojí za Amway-fakta?

  1. Spíš to vypadá, že za těmi weby už nestojí vůbec nikdo, je to tam snad ještě mrtvější, než starej De Vos. A co se stalo s původním zapáleným adminem? Už z toho vyrostl? Nebo už je z něj ten milionář, který aby se udržel na pozici, tak musí denně samospotřebovat kilo Amway vitamínových prášků, sadu hrnců, 50 plechovek XS a jeden eSpring k tomu? 🙂

  2. Dušane, podle whois databáze je vlastníkem těchto domén skutečně pan Jeřábek. Obsah těch webů však plní Statis Pataridis!

    1. Takže podle Vás Jiří je Paratidis člověk, který dělá PR pro Amway? Něco jako Prchal, který pracuje pro Babiše?
      Krejčí z pohádky Císařovy nové šaty, tj. všichni se tam plácají po zádech, jedou tu svou propagandu a myslí si jací jsou borci, přičemž všichni zvenčí vědí, že je to jinak….

    2. Tzn. Jeřábek už vzdal Amway? No jestli jo, tak jedině dobře pro něj, nakonec taky musí živit rodinu a ne jen upliny… Třeba sem jednou taky pošle svou horror story z Amway…:-)

  3. Dobrý večer,potrebuji poradit u mě v práci se používají prostředky amway po 3 mes se mi na tele objevily mokvajici puchyrky. Jsem od detstvi alergicka na kyselinu citronovou je možné že problém je právě v těchto pripravcich????

  4. Ty poslední výkřiky na Amway stránkách se mu vážně nepovedly. Sice si dává pozor v článku, aby neuváděl počet členů, ten ale uvedl v komentářích. Takže dneska máme 12 lidí na nejvyšších pozicích a na to, aby se těchto 12 lidí mělo dobře, musí dalších 25 000 lidí dělat obraty a prodělávat.

    Jinak také, na jednoho diamanta je potřeba téměř 2100 lidí pod ním. A těch diamantů hledají 68. Ten článek by se pak neměl jmenovat – Hledáme 68 diamantů, ale – Hledáme dalších 140 000 pitomců, aby uživili 68 slušně vydělávajících diamantů.

    Přitom těch 25 000 lidí je výsledkem více než čtvrt století jejich „práce“. Zhruba tedy jeden diamant za dva roky. Na těch dalších 68 diamantů si tedy počkáme zhruba dalších 140 let…

    Amway je v dramaticky jiné pozici, než před 25 lety, dnes už lidi vědí…

    A není dne, aby se na youtube neobjevilo video od někoho, koho se pokoušeli nabrat a měl potřebu se o tento rádobypodnikatelský bizár podělit s internetem.

    https://www.youtube.com/watch?v=aA9oNBTGVcs

    Tak teda hodně štěstí! V Amway ho budete opravdu potřebovat.

    1. Takže konkrétně, počet členů v Čr je 25.000 ?
      To je zajímavé, když na semináře největší organizace jezdí v současné době pouze cca 3.500 lidí…

      1. Motivačních organizací je tu ale několik a číslo 25 000 je za ČR a SR dohromady.

        Podle hodně archaické Amwaywiki měli přitom v roce 2008 organizace v ČR a SR členů skoro 26 000!

        To by mě zajímalo, jak z tohoto chtějí udělat těch 68 diamantů. Asi by bylo lepší odstěhovat se do Thajska.

        Je mi těch lidí líto, když tam někdo v diskuzi říká, že někteří jsou v tom už přes 20 let a pořád se nikam nedostali. Ta výdrž je obdivuhodná. Pracovat v práci a 20 let pořád někoho ukecávat a o víkendech ještě jezdit na semináře.

        Kdyby takový člověk dělal cokoliv jiného, kromě jiných MLM, tak už je dneska opravdu milionář.

  5. Presne tak kouzlo nechteneho,jak jste napsal pozice AMWAY je dramaticky odlisna jak pred 25 lety kdy AMWAY nemel v podstate konkurenci.Dnes jsou stovky takovych MLM firem ktere podnikaji v tomto odvetvi a distributori maji mnohem vetsi odmeny za prodej a lanareni novych distributoru.Absolutne nechapu ty zoufalce co jsou v AMWAY dvacet let a porad musi chodit na ty debilni placene AMWAY seminare skakat na zidlich,snazit se prodavat absolutne predrazene vyrobky,otravovat a lanarit lidi to AMWAY,stale kupovat vyrobky pro svou potrebu a cely zivot snit jak jednoho dne prijede pred jejich fabriku ta krasna bila limuzina .To jsou normalne pripadi pro Chocholouska.Kdyby opravdu venovali tu energii a vydrz necemu uzitecnejsimu,tak jak vy pisete museli by byt uz z tech lidi byt milionari.Vzdyt za tech dvacet let musi ti distributori prece moc dobre vedet jak ten AMWAY byznys funguje a oni nemaji nejmensi sanci zbohatnout jenom to dotuji ze svych penez.Proc to delaji ptam se proc.Jedinne co me napada,ze AMWAY je ve sve podstate jedna velka mezinarodni SEKTA!!!!!Jeste jedna vec me velice zarazi,proc vedeni v Americe kdyz vidi,ze celosvetove prodeje a obraty pomalu klesaji tak vicemene nic nedelaji,to si ti vrcholovi manazeri v AMWAY opravdu mysli,ze pokud ten marketingovy plan fungoval ctyricet let tak muze fungovat dalsich padesat let.Pokud ano tak to se seredne myli a uz je jen otazka casu kdy AMWAY zbankrotuje nebo je prevezme jina dravejsi a ziskovejsi firma.

    1. Problém Českých zákazníků je že neumí využít svá práva. Pokud s něčím nejsou spokojeni, mají si nechat vrátit peníze. Ať už za zboží nebo semináře, pokud nejsou spokojení. Záruku na to mají…

  6. Pro admina: Dobrý den, mohl by jste mi prosím napsat jaké byly v Čr a Sk tržby během posledních několika let? Poslední oficiální data, které mám dispozici jsou z roku 2008. Mám zásadní fakta o kterých se nemluví a nechtěl bych vycházet ze starších dat.

    Podrobnější informace budou následovat během několika dní.

    Děkuji

    Václav Rakušan

  7. Hezké dobré ráno,

    Abych to upřesnil:

    V prvních příspěvcích jsem psal o tom, jak mnoho významných uplinů a leaderů tvrdí, že prodej motivačních CD a hlavně pořádání seminářů je neziskové, čili za náklady. Lidově řečeno „Nikdo z toho nic nemá…“
    Tyto polopravdy tvrdí především nováčkům a důvěřivým distributorům nižších úrovní, kteří si neověří fakta.
    Při dotazech typu „ Kdo tedy platí práci a čas speakrům za odvedenou práci ? “ jsem mnohokrát odpověď nedostal…
    Až jednou při naléhání na odpověď jsem dostal naznačeno, že čas strávený speakery na seminářích se platí z peněz z distribuční řady, ale „ jaksi“ z peněz mimo bodovou tabulku…! Také mne bylo naznačeno, ať si tedy znovu poslechnu marketingový plán.
    Ano, je tam jedna velká neznámá položka v procentech o které se nemluví a na kterou při dotazech prakticky nedostanete od Amwayaků odpověď.

    Dlouhá léta jsem se mylně domníval, že právě z těchto peněz jsou údajně vypláceni školitelé… Byl to ovšem omyl…

    Až nyní v roce 2019 jsem dostal na jednom pro-Amway webu oficiální pravdivou odpověď na téma semináře / zisk. Admin webu odepsal že semináře jsou výdělečná záležitost a taky kdo se na nich podílí… Tímto mu za jeho pravdivou odpověď ještě jednou děkuji a gratuluji 🙂
    Tímto ale trochu utíkám od tématu. V tom případě je tu jedna velká nezodpovězená otázka. Na co vlastně byly a jsou stále používány peníze mimo bodovou tabulku ?
    Jedná se o peníze, které jsou v součtu vyšší než 21 procentní tabulka odměn s důchody pro direkty dohromady…
    Které významné peníze to jsou??? O tom se dočtete níže.

  8. Tento dotaz se týká pouze Amway, nikoliv školícího systému!!!

    Jistě každý správný Amwayák zná nazpaměť marketingový plán a s ním spojený tok peněz prostřednictvím distribuční řady.
    Pojďme si to přiblížit.
    Výrobce-→ Doprava-→ Velkosklady-→ Mezisklady-→ Reklama → Maloobchod → Konečný zákazník.

    Nyní si rozebereme každou položku, která se prezentuje na marketingových plánech.
    Zjednodušený marketingový plán je na tomto videu.

    https://www.youtube.com/watch?v=9TP9C67exUw

    Zastavte si jej prosím v čase: 4:18 až 4:40

    Tedy dále:
    Výrobci stačí pouze 15-30% z maloobchodní ceny na pokrytí nákladů, platů zaměstnanců, výroby, údržby budov, investic… aj
    Zbytek peněz si rozdělí distribuční řada.

    Teď se vylučovacím způsobem dostaneme k tajným penězům o kterých se běžně nemluví.
    Budeme vycházet z 100% Maloobchodní ceny. ( i když za MO ceny u Amway snad nikdo nenakupuje )

    Amwayáci a jejich rodina a přátelé nakupují s 30% slevou ( zbývá 70 % )
    Výrobci stačí 30 % ( zbývá 40% )
    Bodová tabulka odměn 21% ( zbývá 19% )
    Důchod – renta 4 % ( zbývá 15 % )

    Další konkrétní položka v marketingovém plánu není!

    Další důležitý údaj: kdy 15% zůstávalo platilo před více než 20 lety kdy výrbci stačilo 30% z ceny.

    Dnes výrobcům stačí 15-30% z MO ceny. To znamená proměnlivou položku.
    V současné době tedy zůstává od 15 do 30% z obratu Amway nespecifikovaných, neidentifikovaných peněz.

    Řečeno jinak.

    Budeme vycházet z posledního oficiálního obratu Amway v Čr. ( zdroj: http://www.amwaywiki.com )

    Jde o částku 454.000.000 CZK ( Čtyřistapadesátctyři miliónů korun Českých )
    Nutno podotknout že jde o distributorské ( velkoobchodní 70 % ) ceny.

    Distributorům se z této částky vyplatilo celkem dle tabulky 21% tj. 95 340 000 CZK

    Rentiérům se vyplatilo celkem dle úmluvy 4% Tj. 18 160 000 CZK

    Výrobcům 15-30% Tj. 68.100.000 – 136.200.000 CZK

    Podtrženo sečteno:
    454 000 000 – 95 340 000 – 18 160 000 – 68 100 000/136 200 000 = 272 400 000 CZK / 204 300 000 CZK

  9. Václave, obrat roku 2018 byl 440 milionů za Česko i Slovensko. Dá se to najít v obchodním rejstříku. A firma Amway CZ/SK se konečně dostala ze ztráty a dokonce i zaplatila nějaké daně.

    Tohle bych asi neřešil, že nesedí procenta, prostě zbytek jde firmě. Když průměrný VPA dělá prezentaci, většinou tam toho nesedí daleko víc.

    Mě spíš zajímá, kdo a jak vydělává na seminářích. Našel jsem firmu ISI Czech, kterou vlastní InterNET. Účetní závěrku nedodali už asi 7 let, takže se můžeme podívat jen na rok 2012 a starší, ale v roce 2012 jsou za prodej zboží a služeb tržby skoro 15 milionů. A to se jedná jen o Yagerovce.

    1. Petře, dopočítat se kdo a jak vydělává na seminářích bude těžké, né však nereálné. Firem je tu několik. Mezi nejznámější parří:

      1. Network Twenty One, s.r.o. IČO:60486627
      https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=448236&typ=UPLNY

      2. SETZER INTERNATIONAL ČR, s.r.o. IČO:61060526
      https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=481932&typ=UPLNY

      A jak jsi uvedl

      3. ISI (Czech), spol. s r.o. IČO: 25670760
      https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-firma.vysledky?subjektId=493031&typ=UPLNY

  10. To znamená že 204 300 000 CZK až 272 400 000 CZK se vyplácí někomu … A komu tedy když né distributorům, rentiérům , výrobcům???

    Můžete prosím nejen mě, ale především řadovým Amwayákům odpovědět konkrétně na co jsou tyto peníze používány?

    Děkuji a přeji úspěšný den

    S pozdravem

    Václav Rakušan

    1. Tak něco jde na různé bonusy a za dosažení FAA bodů a dalších kvalifikací, ale to se týká jen několika málo lidí opravdu vysoko, kteří dostávají jednorázově i několik milionů dolarů, když dosáhnou nějaký další level. Yager dostal za 60 FAA bodů skoro 4 miliony dolarů jednorázově. To je čtvrtina ročního obratu CZ/SK organizace. A takových bonusů posbíral hromady. Ale to místní Amwayáky může nechat v klidu, mimo standardní tabulku odměn se stejně nikdo z nich nikdy nepodívá. Hlavně si pořád opakovat pohádku, že ho mohou kdykoliv přeskočit, když budou pořádně makat. 🙂

      No a pak provozovat tak pochybný byznys jako MLM je samo o sobě nákladné. Amway už na mimosoudních vyrovnáních zaplatila stovky milionů dolarů. Další stovky milionů dolarů zaplatila firma republikánům i demokratům v USA. Třeba Betsy De Vos přiznala, že jen republikánům firma Amway poslala už přes 200 milionů dolarů. A „promazat“ se muselo i na dnes největším Amway trhu v Číně, kdy firma Amway zaplatila mnoha komunistickým aparátčíkům studijní stáže na Harvardu.

      Takže je potřeba posílat všimné na všechny strany, aby třeba někdo omylem do čela FTC nedosadil někoho, kdo opravdu s MLM zatočí a stejně tak je potřeba něco poslat i komunistům, a to obzvlášť teď, když bílý dům obývá to náladové dítě s oranžovou hřívou. Amway nemůže připustit, aby přišla o svůj největší trh. Určitě teď v Adě nemají lehké spaní, a asi se díky tomu ještě za Amway peníze podívá spousta komunistů na studijní výlet do Harvardu.

      1. O těch mimosoudních vyrovnáních jsem už něco slyšel, ale nevím nic konkrétního. Zkoušel jsem hledat na amway fakta a nenašel jsem na toto téma nic.

        1. Václave, tady je možná docela dost odpovědí na vaše otázky:

          https://finexpert.e15.cz/jan-stransky-nejsme-tajna-organizace

          Hodně stará diskuze a Statis tam diskutuje se stejnou urputností, jako dnes, akorát tehdy se ještě podepisoval svým jménem. A říká tam spoustu věcí, za které by si dneska asi naliskal.

          j¨Je v tom už od roku 98 a v roce 2004 byl Gold. To by mě zajímalo, co je po více než 20 letech dneska. Asi stále Gold, nebo i níž, tehdy to frčelo o něco víc. Takže celkem 21 let se snaží, chudák.

          V mnoha zemích dodnes ukazují plány, kde to trvá na diamanta 5 let. Takže měl být diamantem už 4krát. Kdyby diamant byl, určitě bychom to věděli, to by se s tím chlubili tak, že by to věděla půlka republiky.

          Smutné, že největší zastánce MLM a Amway je sám příkladem toho, co je to za šméčko, a že to nefunguje. Škoda ho… Povoláním je to výzkumný pracovník, mohl dokázat daleko víc, než někomu cpát předražené čistidla, hrnce a zubní pasty.

          1. Jo, je sranda, když si člověk projde tyhle staré diskuze, často je to deset, patnáct let a většina těch, co se tehdy viděli jako milionáři, dávno skončila a nebo se v tom se stejnou urputností stále patlají, aniž by se ale jakkoliv posunuli.

            Tenhle výzkumný pracovník je toho hezkým příkladem.

            1. Jo Davide, bylo by to snad i vtipné, kdyby se za tím neschovávalo spousta osobních tragédií.

              Tohle se borcům povedlo:

              https://www.facebook.com/amway.fakta.podvod/

              A pan admin z Amway fakta od středy šikuje Amwayáky, aby stránky hlásili. Dokonce mu osobně i psali tvůrci této stránky na jeho Amway fakta facebook, ale vždy to hned smazal.

              Tak si říkám, on měl pan admin od středy volno? Nebo okrádá svého zaměstnavatele a v pracovní době, v práci, která mu umožňuje účastnit se pyramidové hry, si řeší problémy s anti Amway stránkami na facebooku? To jsou na VŠCHT tedy opravdu dost benevolentní.

              Tam bych taky chtěl pracovat, kdybych si v pracovní době mohl dělat co chci.

              A přitom je to, co admin Amway fakta dělá, od začátku blbost, kterou by mu každý zkušený marketér rozmluvil. Takhle lakovat na růžovo pyramidovou hru prostě nemůže dopadnout dobře. Vždycky se najde dost lidí, které v průběhu let ukecali a obrali o peníze a ti se na něj zákonitě vrhnou.

              Statis měl zůstat u svého word of mouth a vůbec na internet nelézt, protože se okamžitě stávají terčem stále nových a nových lidí, kteří zažili přesný opak a hnusí se jim, že někdo takhle nepokrytě lže.

              Třeba krysy to pochopily, jsou v kanálech a popelnicích a na světlo nevylezou, jak je den dlouhý. Bohužel network marketéři o marketingu samozřejmě netuší zhola nic, ale jinak to dopadnout prostě nemohlo a Statis taky dost možná uvěřil vlastní lži o tom, jak je Amway legitimní a jak dostal cenu v roce 1989 a má všechny ty patenty.

              Osobně bych doporučil všechny ty stránky smazat, protože bojovat za Amway, do toho by se podle mě ani žádná zkušená marketingová agentura nepustila. To je jako když zdravotník přijede k 2 roky staré mrtvole a pokouší se oživovat… 🙂

              1. Snad z toho Statis nedostane infarkt

                Je mi ho líto, protože tomu asi fakt věří a přitom na tom za ty roky nic nevydělal. Měl by se poučit u Hassmanna, ten se drží zkrátka, chodí jenom vymývat mozky lidem na přednášky a opravdu vydělává peníze. K tomu si občas přivydělá nějakou tu korunu s kamarádem Vlasákem a může se doma smát.

                Statis by se ale hodil spíše do politiky, je to skutečně výtečný demagog. Mohl by třeba spravovat Facebook Trikolóře a SPD

              2. Pana Vlasáka za nedlouho pustí z vězení a můžou vymyslet další tunel. Tunely Hassmann &Vlasák S.r.o 🙂

          2. Statis Pataridis, 31. 3. 2004, 13:26
            Ahoj Honzo,

            pripominas mi me nekdy v dobe pred osmi lety . Citil jsem se velmi podobne, byl jsem spokojeny. Az na to, ze pak se situace zmenila a zmenil se i muj zebricek hodnot. Chci bydlet ve vlastnim, mit vlastni auto, jezdit na dovolenou, umoznit sve budouci zene, aby nemusela chodit do prace kvuli penezum, ale kvuli tomu, ze ji ta prace bavi a i ja sam chci delat praci, ktera me bavi. A chci mit vice volneho casu. Vim, ze bydleni lze poridit na hypoteku, auto na leasing apod., ale me se zkratka nelibi predstava, ze se zadluzim nekde na 20 let a budu se 20 let stresovat, jestli nahodou neprijdu o praci. Nemyslim si, ze bych mel premrstene naroky na svuj zivot. Problem je, ze najit zamestnani, ktere by toto splnovalo, bylo pro me nemozne. Proto jsem se rozhodl vybudovat si tento obchod – popravde moc jinych moznosti jsem nemel, protoze jsem studoval a nemel jsem dost penez na rozjezd klasickeho podnikani. A musim rict, ze dnes jsem vdecny svemu sponzorovi a sve sponzorske linii za to, ze ze me doslova vypiplal 21%.

            1. Tenhle člověk je tim adminem Amway-fakta??

              Takze to jsou vsechno vymysly a on po tak dlouhe dobe normalne musi pracovat?
              Proc dela takovou stránku? To mu za to nekdo úspěšnější v Amway jako plati??

  11. Můžete mi prosím někdo z amwayáků říct co je na Vašich těstovinách tak zázračného že stojí 100 Kč/kilo ???

    1. Vláďo zázračného na nich není nic.
      Amwayák by ti řekl jo je to drahý ale máš za to body :-). Body za které dostaneš asi 300 Kč pokud měsíčně utratíš 8000,- Kč . To je jako když hodíš do mlýnku stovku a vypadne ti 5 korun….

      1. Amwayáci tvrdí, že cena je taková, protože jsou z tvrdé pšenice… ale např. Kvalitní těstoviny z tvrdé pšenice stojí v německém supermarketu 40 centů. Tj cca 10kč/500g. Třeba v Aldi, Lidl , Real a podobně. Tady jde vidět, jak Amway v potravinách okrádá zákazníky..!!!

  12. Presne tak Vlado,kdyz jsem prisel k zakaznikovi a rekl mu,ze ty uzasne testoviny stoji 100 kc/kilo a dalsi brutalne predrazene vyrobky,tak reakce tech lidi byla vzdy stejna,okamzite me zacali nadavat do curaku,kokotu,idiotu a tak dale.Sorry,ze to tak pisu,ale tak to proste bylo a ty PSYCHO seminare kde nas nutily skakat na zidlich….je to uz dvacet let co jsem skoncil v te AMWAJACKE SEKTE,ale kdyz si i po tak dlouhe dobe vzpomenu jak nam tam vymejvali mozek tak se me jeste dneska jezi chlupy na ruce.

  13. Kurva co to tady píšete za pičoviny? Jaký skákání na židlích při psycho semináři?! Co to je za fantasmagorie?! A pomlouvání úspěšných lidí jako je Statis… Tak kdo je potom normální a kdo je sekta… Sám jsem absolvoval několik seminářů a byl to seminář jako každý jiný kdekoliv jinde. Motivace, rady, možnosti jak nakoupit zboží, setkání s úspěšnými lidmi. Takže opravdu nevím kde se vzalo vaše skákání na židli… Wow.
    Jsou to lidé jako vy, kteří to vzdají a nic nedokáží a vinu svalí na systém, kdyby to šlo, udělali by jste to samé i s prací, ale to nejde a tak tam každé pondělí vstáváte hezky na budíka, ale to je Vaše volba, tak si ji užijte, ale laskavě nepomlouvejte lidi co tento legitimní business dělají a ten business už vůbec ne. Když jste neschopní vy, je to váš problém, ne náš, tak aspoň nehaňte něco, co jinému může pomoct.

    1. Statis je úspěšný?

      Bydlí v panelaku, jezdi obyčejným autem a musi chodit do prace, aby prezil

      1. Definice úspěchu v Amway je barák na předměstí, 2 pěkná auta, ,2x ročně dovolená, soukromá škola pro děti ……a to vše je dle marketingového plánu práce na 5-10 let… By mě zajímalo kolik lidí toho v ČR po 25 letech působení Amway dosáhlo…. 4?, 5? Víc ne. Rozhodně to jsou ti „pomůckáři“ jak níže popisuje Vláďa T.

        1. Řekl bych že pouze z Amway nikdo. Jestli nemají blokem pomůckový byznys. Těžko se uživí. Toť můj názor…

          1. Máš pravdu, protože mít na IČO 40 nebo 50 tis. hrubého a platit z toho socku, zdravku, benal, daň e není při dnešních cenách žádné terno…

            1. Obdivuji všechny IČAŘE. Mají největší náklady, daně, odvody na sociální a zdravotní pojištění a také stresy…

              1. A pokud v Amway člověk doletí ke hvězdám a bude alesp. smaragd tak se stane plátcem DPH, tj. že si stát z krvavě vydřených peněz ještě vezme 20% :). A tyhle příjmy schovat nejdou, protože Amway posílá prachy na účet. A v neposlední řadě musí úspěšný distributor ukazovat životní styl, což není levná záležitost.

                No zkrátka a jak jsi říkal bez pomůckového byznysu je tojen o živoření….

        1. V Amway a placené PR? Myslím, že to dělá zadarmo a ještě blbě, protože tomu za mák nerozumí. Ono se to někdy vymkne z rukou i profíkům, jako teď Home Creditu, ale ti za to aspoň dostanou zaplaceno. Nejhorší je, když to někdo pojme jako seminář online, tedy Amway všechno dobře, ostatní všechno špatně.

          Tomu nikdo nevěří, snad jen ti, co aktuálně dělají body. Jinak taky udělal těmi weby skvělý hromosvod pro všechny, kteří byli v Amway podvedeni. Některé ty nasrané komentáře bývalých amwayáků, často i starších lidí, jsou vážně vtipné.

          Tlačit na pilu s Amway je od začátku špatně, to je jako když přijde jezuita do pohanské vesnice… Ve středověku to často končilo zabíjačkou…

          1. Dneska v době masivní konjunktury? V době kdy jsou zaměstnanci přepláceni dělá někdo něco zadarmo? Není on náhodou pod vlivem toho psychopata Čížka co byl schopen rozbrečet kdejakého naváčka a připaloval si jednu cigaretu od druhé?

    2. Hochu Amway je skvělý a dost návykový sen. Umí být jak droga.

      Děláš to, chodíš na ty semináře, nakupuješ zboží, které často nepotřebuješ a hlavně tvoji nový „kamarádi“ z Amway na tebe tvrdě jedou Love Bombing. Tedy tě chválí za kde jakou pičovinu, že máš hezkou kravatu a pod. Potom někoho registruješ a oni ti tleskají a ty máš pocit, že jsi našel to svoje poslání, jdeš po tabulce odměn a vše vypadá skvěle…..

      Čím déle se z toho snu probudíš, tím větší budou následky . Děláš to 3,5,8 let a zjistíš, že stále bydlíš v pronájmu nebo v malém bytě (ve kterém máš mraky zbytečného zboží, které nikdo nechce a velkou krabici nahrávek) protože jsi vše nasypal do Amway, že nemáš žádné normální kamarády, protože jsi jezdil jen na semináře a od normálních lidí se odloučil….
      Probudíš se a stále jezdíš starým křápem protože jsi dost nasypal do benzínu a nebo nedej bože máš kvůli „biznisu“ dluhy.

      Čím déle se budeš tím snem opíjet, tím horší bude kocovina po probuzení ale to je tvoje věc.

      Já se probral za pět minut dvanáct a jsem rád, že už tam nejsem.

    3. Ty jsi me to nasrany amwajaku,ale nandal,malem jsem se rozplakal.Lituji muj mily nasrany amwajaku,ja opravdu na budika rano nevstavam ,ja obchoduji financni trhy FOREX a vydelavam takove penize ktere 99 procent amwajaku nikdy nevydela.Ty tve blbe kecy jak rikas,ze vsichni lidi co odesli z amway jsou luzri ,ztracenci a stroskotanci si nech laskave pro svou babicku stejne zvasty me ucili na seminarich v amway pred dvaceti lety,kdyz jsem pro amway pracoval,ale jak vidim porad vas tam uci stejne marketingove sracky jako nas pred dvaceti lety,vubec nic se nezmenilo.Naopak,kdyz ty lidi odejdou z amway tak se konecne osvobodi s te skurv…amwajacke sekty a muzou zase konecne zit normalni zivot,ale chapu te nasrany amwajaku,kdyz ty lidi odejdou ktere jsi zaregistroval tak se ta pyramida pod tebou rozpada,protoze ti lidi uz nebudou kupovat AMWAJACKE VYROBKY pro svou spotrebu a nebudou prodavat lidem uz zadne vyrobky a nebudou pod sebe uz verbovat zadne lidi coz tebe a vsechny amwajaky kteri zustavaji v tomto svinskem byznysu neskutecne SERE,protoze nemate z jejich obchodniho obratu zadnou procentualni PROVIZI !!!!!Z tveho hodne agresivniho komentare bych si tipnul,ze chodis nekam do montovny kde makas nekde u pasu na smeny za minimalni mzdu a snis si svuj sen jak vas v amway uci,ze jednou mozna prijede pred tvou fabriku ta DLOUHA BILA LIMUZINA ty do ni nastoupis vsem zamavas z okynka na rozloucenou a uz se nikdy nevratis,HAHAHA.Lituji muj mily nasrany amwajaku,ale to se nikdy nestane!!!!Ty jsi napsal v tvem komentari Tak kdo je potom normální a kdo je sekta…odpovim ti teda,ty vase seminare kde se vas sejde dejme tomu tri tisice takovych fanatiku jako ty a zaplati za vstupenku dejme tomu trista eur, na podiu vystupuji vasi amwajacti mesiasove Dexter Yager,Max Shwarz,Hasmann a jini vysoce postaveni amvajaci kteri vas motivuji svymi srandovnimi projevy,kdyz budete tvrde pracovat tak vsichni budete milionari,budete mit ty vytouzene vily na Francouske riviere soukrome tryskace,ferrari a ja nevim co jeste???A vy tam rvete tleskate skacete na zidlich jak nejaci chovanci z Jedlickova ustavu.Tak me nekdo vysvetlete jaky je rozdil mezi scientology,amwajaky nebo jehovisty…..Uvedomil jsi si ty tupoune komu jdou ty penize za ty seminare…Ja ti odpovim blbe,ty penize jdou poradatelum tech vasich amwajackych seminaru tak to je ty muj nasrany amwajaku ti nahore si za vase penize kupuji ty vily,luxusni auta,soukrome tryskace…a vy hlupaci dole jim to platite.Take jiste musis jako spravny amwajak kazdy mesic kupovat amwajacke vyrobky,motivacni kazety,cedecka,knihy aby jsi honil body,mas uz tech kramu plny byt a nevis co s tim a tak to ty a dalsi amwajacti postizeni jedinci prodavate ty vyrobky potaji za ctvrtinovou cenu na ceskych inzertnich strankach to je prdel k popukani….A co tve prodeje tech vasich brutalne predrazenych amwajackych vyrobku je to bida co…nikdo to nechce kupovat,ze je to tak??? Jiste se snazis zoufale naverbovat lidi aby jsi vytvoril svou vlastni pyramidu pod tebou,ale nejde ti to,protoze nikdo nema zajem a tech par zoufalcu ktere jsi do toho svinskeho amwajackeho byznysu pritahnul ti po nekolika tydnech nebo mesici skonci skonci a tak je to porad dokola a ty se porad ptas,kde jsem udelal chybu,proc me to nejde,uz jsem mel byt prece minimalne DIAMANT a porad nic jen to moje amwajacke podnikani porad dotuji z mych penez.Vsadim se,ze jsi ztratil vsechny sve kamarady a pratele mozna i rodinu jak porad vsechny lakas do amway jak vsem slibujes jak vsichni budou vydelavat ty BIG MONEY,ale ve skutecnosti jen vsechny lidi jen seres a vsichni se ti smeji a vyhybaji se ti!!! Opravdu ti nezavidim,mas to proste blby…Samozrejme je take mozne,ze to co pisu jsou upne blbosti a tobe se dari a ty jsi uz minimalne DESETINASOBNY DIAMANT a vydelavas miliony takze pro tebe muj nasrany amwajaku nebude problem tady ukazat nam vsem tve amwajacke vysledky dejme tomu za posledni rok.Me by bohate stacilo kdyby jsi nam tady vsem ukazal tvuj obrat a kolik lidi jsi zasponzoroval za posledni rok.Tak co ty muj mily nasrany amwajaku nebo ted uz spis POSRANY amwajaku zvednes hozenou rukavici a pochlubis se nam tady vsem svymy uzasnymi amwajckymi vysledky?????

  14. Korejec: Řešení by bylo převést příjmy na právnickou osobou. Na s.r.o… Nemusí se platit sociální a zdravotní pojištění ,pokud nechcete. A vše si dáte do nákladů a ještě Vám Vrátí DPH…
    Jenže co vím, tak vůdci Amw. s.r.očka přímo nesnáší . Propagují jen OSVČ, čili živnosťáky. Nechápu proč…

    Přitom si pěkně protiřečí… jejich vzor – Kiyosaki ve své první knize popisuje výhody podnikání skrz firmy…

  15. Na světě je cca 3 mil Amwayáků a řekl bych, že většina z nich čte Kiyosakiho knihy. Jestli jim náhodou ten Kiyosaki nepíše pohádky na dobrou noc.

    1. Pro některé určitě:-) … Dokonce první 2 díly jsou již vydány v Českém jazyce jako audiokniha. Mám je stažené a občas na pracovních cestách poslouchám.
      Podotýkám že nejsem Amwayák 🙂
      Jsem zaměstnanec na pozici Obchodní zástupce nějakým s fixním platem, benefity které standardně bývají v této pozici … Plus jsem si vyjednal procenta z obratu ke mzdě.
      Kiyosakiho knihy se dají použít i v klasické práci-podnikání.

      Jenže vůdci amway svým “ podřízeným “ nejprve nakecaj že zaměstnání je pólvl, zaměstnanec že je debil, idiot a nevím co… A že jen v Amway se dají jeho knihy použít… Je mi líto těch lidí co tomu uvěří .

      1. A k čemu se to hodí Vláďo? Samozřejmě jsou v tom zajímavé věci, pro mě třeba že i majetek, který ti nic nevydělává, je ve skutečnosti tvůj závazek.

        Druhá věc je, že jsou to obecná moudra, na které prostě normálně inteligentní člověk přijde sám.

        Co jsem napsal výš, tak když máš třeba byt a nikdo v něm není, tak i když je to tvůj milionový majetek, tak ti nic nepřináší a jen na něj platíš. To celé se mění, když to pronajmeš.

        Na to, abych si tohle uvědomil, ale já Kyiosakiho nepotřebuju, mě je to jasné.

        1. Jeho kniha je přesně v duchu Amway – vymyslí nějaký rádobynávod, který se začne masově prodávat a autor díky tomu vydělá nemalé peníze – ale co vlastně prodává? Iluzi, vlhké sny a sliby pro splnění touhy lůzy, že jednou bude bohatá a naprosto stejně se chová Amway na svých seminářích – slibuje, že platící účastníci se dostanou na vrchol pyramidy a budou vydělávat násobky peněz oproti běžnému zaměstnanci, jenomže na vrcholu pyramidy může být jenom malé procento lidí- pokud se tam v dnešní době vůbec někdo může dostat.
          A co mě tedy ještě více sere, je dehonestace všech běžně pracujících lidí, kteří vytvářejí každodenně užívané hodnoty
          nutné pro přežití, případně pro zvýšení kvality života – co by si asi sám Hasmann koupil, kdyby nikdo nepracoval na poli, v řeznictvích, v pekárnách, v továrnách a dalších odvětvích? Nic a Kiyosaki toto záměrně přehlíží také – bude tvrdit, že všichni můžeme nechat vydělávat své peníze bez toho, abychom nakonec hnuli prstem a cokoliv důležitého pro přežití vytvářeli – jenomže to může dělat jenom úzké procento populace a pokud zbytek přestane chodit do poctivé práce , celá civilizace zanikne. Takže rekrut do Amwaye nejen musí ztratit veškeré zbytky logického uvažování, kdy začne naprosto ignorovat pravděpodobnost úspěchu v tomhle byznysu, ale musí mít i žaludek na přípravu opovrhování lidmi, bez kterých by sám nepřežil.
          A pokud ve všem člověk vidí jenom peníze, rozhodně ho to šťastným neudělá – to by člověk nemohl mít žádný koníček a ani ženu a děti, které peníze jenom berou… Jo a co třeba postel, když jsem dvě třetiny života mimo ni, neměl bych ji taky začít pronajímat? Ne, mnohem větší svobodu mi dává skromnost než honba za penězi, ale to zmanipulovaní jedinci nechtějí vidět…

  16. Jirko, je tam mnoho zajímavých informací. Mnohdy obecných o kterých se ví, ale neklade se na ně ten správný důraz. Postupem času si dovedeš dané informace využít ve svůj prospěch.

    Mne konkrétně oslovila kapitola o optimalizaci daní a o tom jak fungují peníze a co si vše můžete dát do nákladů z peněz “ před zdaněním “

    Jsem sice zaměstnanec i fixním platem, ale na vyplacení provizí z prodeje si moc dobře rozmyslím jakým způsobem to udělat, abych nemusel zbytečně vyhazovat za daně.

    1. Vláďo, na to pozor. V mnoha recenzích knihy RDPD se dočteš, že Kiyosakiho rady ohledně daní nejsou vždy v pořádku. Například doporučuje dávat si do nákladů i dovolené. Nesmíš to určitě brát doslovně. Navíc v US platí jiná pravidla než u nás, takže bych doporučoval to zkonzultovat s českým daňovým poradcem, aby na tebe nevlítl finančák.

      Kiyosaki je typický příklad onoho rčení fake it till you make it. Než vydal RDPD, tak nejde dohledat nic o tom, že by byl milionářem a investorem. On se spojil s Amway a miliony vydělal na té knížce a pak na desítkách dalších knížek, které znovu a znovu vytěžovaly tu knihu původní a uplini je cpaly milionům svých oveček. A když taková masa lidí kupuje jednu knížku, ovlivní tím i další, takže se z toho stal bestseller.

      Jinak je to obyčejný grázl. Dokonce se s ním soudila i spoluautorka RDPD, stejně jako stovky lidí, kteří chodili na jeho předražené kurzy, kde se nic nedověděli.

      Poslouchal jsem tu audioknihu na youtube a už pro člověka se středním vzděláním je to taková rádoby ekonomická pohádka pro děti. Třeba pro 12 leté děti to může mít význam, ale člověk, který ví něco o světě a má alespoň slušné středoškolské vzdělání, tohle fakt nepotřebuje.

      1. Máš pravdu Jirko, vše se nedá brát doslovně a nic se nemá přehánět.
        Do nákladů se může dát mnoho věcí.
        Jako například telefony, internet, auto, slušný oblečení ,( na faktuře musí být uvedeno pracovní ) sebevzdělávání, ( ne od Amway ) Slušný PC, Notebook, Tablet, Telefonní přístroj, pokud si v případě kontroly obhájíte a prokážete že je k práci používáte … atd. Možností je mnoho, ale to by bylo na delší diskuzi.
        S tou dovolenou je otázka kde, jak dlouho a za kolik. Také je důležité jestli v dané lokalitě domluvíte nějaký kšeft.

        Je známo že Kiyosaki prostřednictvím Amway pomůckového byznysu vydělal mnoho peněz a Vůdci Amway na něm.

        Kiyosakiho rady můžou být dobrým sluhou, ale velmi zlým pánem!!

        Nelíbí se mi, jak Amway Vůdci udržují své downliny v takové umělé euforii. Nakecaj jim, že informace které získají na předražených seminářích využijí jen v Amway businessu a nikde jinde. A že být zaměstnanec je pod úroveň…
        Mnoho lidí těmto Vůdcům tyto lži uvěří a pak jim dělají slušně tržby na pomůckovém byznysu každý měsíc.

        1. Pánové, vaše debata je sice zajímavá, ale přehlížíte jednu důležitou věc – abyste si mohli začít uplatňovat náklady v daňovém přiznání a poté platit nižší daně, musíte nejdřív nějaké peníze vydělat a jelikož silně pochybuju, že někdo z Amway dostane větší provizi jak 30 000 korun ročně , nemusí vůbec nic řešit – i když by pro ně samozřejmě povinnost daňového přiznání měla být, aby si po několika letech těžkých prodělků uvědomili, že tudy cesta k bohatství opravdu nevede…
          A už vůbec nechápu, jak můžete tvrdit, že jejich informace využijete jinde? Vám opravdu vyhovuje styl podnikání, kdy se naučíte mlžit, slibovat nesplnitelné, lhát a s klidným svědomím sledovat své oběti, jak se můžou dostat do exekuce? Promiňte, ale takto opravdu podnikat nechci – to radši budu do smrti sedět na vrátnici a i když nebudu mít na čistou košili, mé svědomí si čisté uchovám.

          1. Využijete jejich informace v obecné rovině. A nejen od Kiyosakiho, ale také od lidí jako Napoleon Hill, Dale Carnegie, Timothy Ferriss a další.
            Samozřejmě nemůžete lhát, lež má krátké nohy…

            A některé amwayácké nahrávky jsou zajímavé. Jako například “ podnikejte na internetu “ nebo legendární “ Proč je důležité navyšování příjmů “
            Kdyby Amwayáci věděli kolika lidem mimo Amway tato nahrávka otevřela oči, pukly by vzteky, protože z nich nemají zisk z pomůckového byznysu…
            Občas některé jejich nahrávky poslouchám, a myslíte si že jim něco platím??? Bych se na ně vyprdl…
            Youtube je přece zadarmo!! 🙂

            1. Jak už jsem říkal prve – nepotřebuji se zúčastňovat neustálé honbě za penězi a mít jednoduchou rovnici – čím víc mám peněz a čím více mám využitých a předběhnutých lidí kolem sebe, tím jsem i více šťastný – a krom toho, více vydělávání peněz a více majetku znamená i více starostí a nesvobody – ne, radši budu dělat ve šroubárně a do práce jezdit na kole, protože vezmi si i to blbé kolo – musíš sice na něm šlapat, jezdit ve špatném počasí, ale ve výsledku? Fyzička v pohodě, otužilost v pohodě, zatímco jiní lehnou kvůli rýmičce, já jsem furt v pohodě… a lidi s rýmičkou a nadváhou mi říkají – jé, Ty jsi chudák, když nemáš auto…
              Ano, jsem tedy chudák, nemám auto, nehoním se za penězi a když jdu na pivo, tak jdu na pivo a ne prodávat předražený šunty…

  17. Lidi co porad blbnete s tema danema???Drtiva vetsina amwajaku nic nevydelava maximalne jednou za pul roku prodaji sve babicce ten totalne predrazeny amwajacky jar,jinak porad musi dokupovat amwajacke vyrobky pro svou spotrebu ktere nepotrebuji,ale proste musi tak jak je to uci jejich BOSSOVE na tech jejich debilnich amwajackych seminarich.Dane z amwajackych vydelku resi maximalne Hassman a dalsi dve maximalne tri amwajacke spicky v Cechach ktere jsou opravdu vysoko v te pyramide.Dane jsou pro 99.99999999 procent amwajaku uplne SCIFI ,protoze nikdy v tom svinskem byznysu nikdy nic nevydelavaji takze nejake dane nemusi vubec resit!!!!

    1. Výdělky z Amway??? To je snad vtip 🙂
      … můžete mít vícero aktivit na jedno IČO ale daně děláte jedny. Z Amway budete stejně ve větším mínusu. Takže to co jste pracně vydělal v jiných aktivitách, nasypete do Amway. Při troše štěstí vyjdete s nulou. Drahá to zábava.
      To je vzkaz pro ortodoxní Amwayáky…

  18. Admin Amway fakta si evidentně vzal volno v práci, a tak se může věnovat svým prodělečným koníčkům, kde nám starými články vysvětluje, jak se všichni mýlíme, a Amway je, jak jinak, nejlepší.

    Škoda, že nám také nevysvětlil ty chemické barviva v zubních pastách, o tom raději mlčí. Jinak klasika, asi už nezbývají síly vyplodit něco nového, tak se recyklují 5 let staré články.

    A to své daňové přiznání s vydělanými miliony z Amway nám určitě taky neukáže, milionář jeden… 🙂

    A prý už raději nebudou poskytovat další informace o výrobcích a jejich složení. Proč asi? Že by další chemická barviva, parabeny atd. ve výrobcích od Amway?

    No jistě, takhle si to v Amway představují. „Máme nejlepší výrobky na světě, ale na složení těch výrobků se nás raději neptejte!“ 🙂 Tak to je gól, nepošleme na ně Honzu Tunu? Akorát teda by se ty vzorky nesměly testovat na VŠCHT, to by bylo asi hodně cinknuté… 🙂

    Jak jim na tohle ještě může někdo skočit v roce 2020? Nechápu…

    1. Honza Tuna – myslíš toho člověka, který v dubnu natočil tu hloupou reportáž proti Českým drahám?

  19. Vážení, jak by jste zhodnotili následující 3 MLM leadery. A to Hassmann, Čížek a již zesnulý pan Buksa ?

      1. Tihle šmejdi jsou horší než jakýkoliv lapka venku – takový mě okrade třeba o tisíc korun, čili já přijdu o tisíc korun a on získá tisíc korun – jednoduché jako facka. Ale Hasmann, aby ze mě dostal tisíc korun, nutí mě kupovat předražené krámy a já přijdu třeba o desetinásobek – je to prostě šmejd na druhou…

        1. Pam Buksa vychoval mnoho obchodníků. Neparazitoval na školeních, narozdíl od Hassmanna a spol…

    1. Tak to si děláš prdel, ne? Kdyby byl na vrátnici, uklízel hajzly, umýval nádobí, tak dobře, každý má právo si vydělat na chléb náš vezdejší, ale on je v pedagogickým sboru? Že jako tohle vymaštěný a zfanatizovaný pako má právo někoho učit? A ještě i zkoušet? Co bude po dětech chtít? Aby dělaly 100 bodů trojkaři, 200 dvojkaři a bez 300 bodů na jedničku rovnou zapomeň? Místo vánoční besídky je seminář? Nad katedrou visí Hasmann? A ještě celej den čumět na ten jeho debilní amwajáckej ksicht s umělým úsměvem, to je fakt na pěst mezi oči… Ne, tenhle člověk má být v kanále a ne ve třídě…:-(

    2. Ten amwajácký blb opravdu dělá pedagoga na gymnaziu???Chudáci děti na té škole,když je vyučuje takový amwajácký fanatik…V hodinách ekonomie určitě studentům vysvětluje kompenzační plán firmy amway a ty študáky se snaží verbovat do amway.Tohle je klasická ukázka člověka co tomu MLM propadl a není schopen s toho vystoupit a až si jednoho krásného dne konečně uvědomí krutou realitu s tou bílou limuzínou doufám,že to nebude řešit sebevraždou,i takové extremní případy vystoupení z amway se už staly…

      1. Čeká na dlouhou bílou limuzínu, která ho bude čekat před školou.
        “A všichni se budou divit, proto koho ta limuzína přijela”

  20. Na jaký je úrovni Admin Amway fakta když je v Amway od roku 1994? Je alespoň Smaragd s min 5 větvemi?

      1. To netuším, své jméno tají. Ale to nepovažuji za tak důležitý. Důležitější by měl být výsledek jeho cca 28leté práce v Amway . Proč se Amwayacky nechvástá?

        1. No pokud po 28 letech chodí stále do práce, tak to rozhodně nevypadá na hvězdný příjem z Amway. Mimochodem na justice.cz je již zveřejněna účetní uzávěrka Amway za rok 2021 a mj. se v ní hovoří o tom že se tržby oproti roku 2020 PROPADLY o – 8%.

      2. Jmenuje se Statis Pataridis.
        Zoufalý fanatik, který je úplně vypláchnutý. Už celá desetiletí mele o tom, jak je Amway super byznys a přitom sám musí chodit do práce a bydlí v paneláku.
        Už jsem oslovil některé studenty a zavolal několika jeho kolegům. Časem z toho bude rozsáhlý článek.
        Potom přidáme další zkrachovalé amwayáky. Většina je zfanatizovaná, i když v Amway neuspěli a dávno skončili.

        1. To bude zajímavý článek. Mimochodem, do práce chodí protože jej práce baví nebo protože zkrátka musí?

  21. Sem zvědavej jestli tento komentář zveřejní, pokrytec jeden z Amway fakta…

    Viz. Ale copak Admine, Milan neumí mluvit?
    Narozdíl od mnohých Amwayáků jsem pasivního příjmu dosáhl
    Kdyby Amway nebyla tak tupá, neschopná , prolhaná a pokrytecká mohlo mít mnoho bývalých schopných Amwayáků pasivní příjmy. Realita je ovšem smutná. Z cca 600.000 distributorů, kteří prošli za celou existenci v Amway je jich v dnešní době směšných cca 25.000

  22. Pánové a dámy, něco v Amway pořádně smrdí!!! Ten kdo stojí za Amway fakta mne již nezveřejnil cca 6tý praktický obchodní dotaz ohledně spolupráce s firmou BOSCH. Spolupráci přiznal v odpovědi v jednom z komentářů.

    Dotazy byly ohledně rozdílu cen běžně na trhu a nejlepších cen prostřednictvím Amway.

    Také jsem napsal zajímavý FAKT. Majitel spolupracující firmy utratil za poslední 2 roky u firmy BOSCH cca 450.000 bez DPH ( profi nářadí a nástroje) tj mohli by mít více než cca 11.000 Amway bodů + nejlepší ceny na trhu !!

    Výsledek? Nezveřejněno!

    1. To si nemyslím, za produkty od jiných firem mají podstatně méně bodů. Je to proto, že ty výrobky se normálně v MLM neprodávají, nejsou tedy brutálně předražené, aby tam byl prostor pro nějakých 30+% provizí, zatímco Amway výrobky jako takové brutálně předražené jsou, právě kvůli tomu, že je to MLM a tedy se počítá s tím, že desítky procent provizí se budou rozdělovat ve struktuře.

      1. Pavle, napsal jsem to trochu ironicky. Dle standartního plánu Amway. S těmi body máš pravdu.
        Ale co by měli vůči zákazníkovi dodržet by měla být jejich slibovaná “ Nejlepší cena na trhu “

        V opačném případě by byla Amway prokazatelným lhářem! 🙂

  23. Skoda, ze tu nejde vlozit obrazek. Zatimco vy tu remcate a hadate se kdo ma vetsiho pindika, nam prisla pozvanka od firmy Amway na vyjezdni seminar na Rhodos 24-29.10.2022

    1. V říjnu na Rhodos? V říjnu mimo sezónu kdyzt užt je zima??? Tvl. To je teda terno 🙂 🙂 🙂

    2. V létě v sezóně jezdí na dovču pracháči. V červnu a v září ti co tak za vodou nejsou. V říjnu jezdí Amwayáci a to ještě jen na šet dnů, no a to je smutný, když Amwayáci na to musí tak. 3 až 6 let makat aby se tam dostali ( kvalifikace)….

      1. Když člověk nebudete dokupovat věci od Amway za 200 bodů, tedy za 10 tis měsíčně, tak za půl roku ušetří 60 tis a užije si za ty ušetřené prachy Paříž na plný pecky….

    3. Falešný admine, kolik za tu pozvánku zaplatíš? Pětinásobek jako za podobnou dovolenou u CK a ještě s povinností se účastnit tleskacích akcí? 😀

      1. Jojo, jsme takoví chudáci, že nemusíme platit vůbec nic 😀 Taková je Amway firma čoveče. Zaplatí letenky i ubytování, my se jen musíme dopravit na letiště. Loni jsme byli v Dubaji, a všechno placený – cesta, ubytko i útrata. Jo, LTS to jsou panečku jiné dovolené 🙂 A na Rhodosu je teplo i v říjnu, to ti garantuju 😀

        1. Jojo, jste chudáci. Musíte o víkendech jezdit na semináře, kupovat předražený výrobky a spotřebovávat je. Musíte být posledního v měsíci na telefonu a to i o silvestru. Musíte verbovat další lidi nutit jim Amway výrobky. Defacto se odříznout od normálního života, být furt někde v prdeli. Přetvařovat se jak máte cool byznis, i když jezdíte starou kraksnou, kterou musíte nechat za rohem aby ji nikdo neviděl. Ve skutečnosti žijete v iluzi, že máte vlastní podnikání. Nezlob se na mě, ale děláte jen pro někoho na své ičo…..

        2. Admine, a kolik z těch více, než 35 000 oveček tam jede? Jinak typické, firma získá ohromnou slevu za to, že to je mimo sezonu, a že vás tam bude hodně asi i z jiných zemí, jinak by obsazenost byla minimální. Něco jako slavit Silvestr na konci ledna… A zaplatí to celé ty nakupující trumpety úplně ze dna pyramidky… A co tam budete slavit? Že vám klesl meziroční obrat o 8%, nebo snad budete jásat, jak se daří Amwayákům v Malajsii?

          1. Pavle, 35.000 oveček při průměrné útratě 10.000.- ročně v pomůckovém byznysu udělá 350 000 000 korun ročně. Slovy Tři sta padesát miliónů korun ročně. Tolik si rozdělí ročně pouze několik málo jedinců. To se Hasman , Čížek a jiní mají:-)

            Mimochodem tento komentář mne byl na Amway faktech zcenzurován:-)

        3. Falešný Admine, tak to jste jeden z mála. Mnozí museli platit sami náklady spojené s pobytem. Udělejte fotografie prostředí. Pokud možno bez lidí. Kvůli GPDR. A nahrejte je třeba na rajče cz.

          Doufám že mluvíte pravdu . Ať nezůstane jen u řečí a nedopadnete jako tento mladý Amwayák.

          Viz. https://m.youtube.com/watch?v=5Hv44-i53gk

        4. Tak dobře, falešný admine, alias Hasmanne, já Ti to teda věřím – z Čech jsi letěl Ty, pak Čížek a Turoň jako každý rok.
          Ale co těch dalsich 35 tisíc československých ovcí pod vámi, který zase budou jako každý rok chodit akorát na koupaliště uprostřed sídliště, pokud na něj nejen díky Amway budou ještě mít…? 😀

        5. A kolik těch českých amwajáků nemusí nic platit,20 možná 25 amwajáckých kusů???A co těch zbývajících 25 tisíc distributorů ti budou sedět doma na prdeli,protože si na ten cirkus v Paříži nevydělali jako obvykle.Takže,pokud by tam jelo opravdu 25 českých „uspěšných,, amwajáků co by tam mělo v Paříži všechno „zadarmo,,tak by to procentuálně mělo být z 250000 amwajáckých distributorů jen 0.001 procenta to je,že jen jeden z tisíce amwajáků má placenou tu jejich „extravaganzu,,nebo jak se ta Pařížská show teď jmenuje a zbývajících 999 amwajáků si může maximálně snít o te bílé limuzíně a to se vyplatí,že admine…..

  24. Tak ten seminář v Dubaji musel být fakt super, luxusní dva dny setkání je opravdu znakem úspěšné firmy a spousta amwajáčků v Čechách chrochtá blahem , že jim ho zaplatila. Ale skutečně zaplatila, protože nevydělali ani korunu, ne jak poslední uklízečka, která je v každé normální firmě v plusu… 😀

    1. Dubaj má pro rádoby podnikatele všeho druhu mimořádné kouzlo. Můžeš si tam udělat selfíčka u hromady drahých aut z celého světa. A pak taktně nezmínit, že nejsou tvoje… 🙂

      1. Ať napíší kolik Amwayáků z Čr a Sk pojede. Jestli jen 3 tak víme o koho půjde:-)

        1. Co mě teď pobavilo, Šedek, superstar z LR už nedělá LR, ale nějakou firmu Ringana, která taky prodává doplňky stravy, kosmetiku a podobně. Je to strašně zajímavé, dosáhl fakt vysoko, ale LR už je na trhu dlouho, a ti, dnes už geronti, na pozicích nad ním, ti tam prostě budou, ať dělá co dělá, tak si svou strukturu vzal do nové společnosti, kde na vrcholku pro ČR bude on. Asi tam proběhlo nějaké zákulisní jednání a podmínky pro něj, když má velkou strukturu, budou úplně jiné, než pro Lojzu z ulice, který si zaplatí startovací balíček a začne to bouchat po známých, anebo jen nakupovat pro sebe.

          1. To tady ale bohužel admina nezajímá, ten má spadeno jen na Amway 😀 😀 Nic na tom nezmění fakt že LR je sračka a v žebříčku MLM někde na 50. místě, na kterém místě je Amway asi všichni víte že jo 🙂

            1. Tak ono obecně zboží z multilevelů jsou šmucky. Tam asi nejvyšší nárok, jaký na ty výrobky obecně lze mít je, že ti to neublíží. Třeba Herbalife byla poslední firma, která prodává hubnoucí prostředky, která do toho přidávala efedrin, snad za to dostávali i nějaké pokuty. Jinými slovy, kdo to v té době používal, tak byl vlastně fetka light a tohle je pro to zboží typické, třeba Vemma měla zase v těch energy drincích nadlimitní množství olova, v podstatě když si chceš koupit nějaké předražené a občas i nebezpečné šméčko, tak si to jdeš koupit pokoutně od nějakého MLM fanouška… Jinak Šedkovi je to myslím úplně jedno, co on řekne, to struktura udělá, jde o peníze… Kdyby ho přeplatilo MLM prodávající toaleťák s aloe vera, bude rekrutovat lidi na samozásobení se s toaleťákem s aloe vera… Navíc poslední dobou ty MLMka nabízí všechny skoro to samé, nějaké voňavky, šminky, doplňky stravy, všechno předražené, všechno jako přes kopírák…

  25. Amway je na prvním místě,taky se na těch vašich amwajáckých seminářích se tím pořád chlubíte,ale čím se jaksi nechcete pochlubit kolik zhruba z 25 tisíc amwajáckých distributorů v čechách a na slovensku vydělá alespoň těch 25 tisíc korun za měsíc,aby se tím mohli živit na hlavní pracovní činnost!Tento údaj myslím zajímá každého amwajáka mnohem víc než jestli je amway na prvním nebo na desátem místě světového žebříčku MLM firem. Tak jakou další pozitivní zprávu o amway máš admine ať si tady zase s tebou můžu vytřít v komentech mou prdel….

Napsat komentář: Vláďa T Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *